AWAS !! Agen Dajjal Ke Tampuk Kuasa!! - Malaysiakini

02 November 2008

pak-ngah | Banyak Muslim yang anti-Masonry beralasan bahwa Freemasonry sangat dekat dengan Semitisme dan Zionisme, meski kritik lainnya mengatakan bahwa Freemasonry ada hubungannya dengan Dajjal[1]. Beberapa Muslim lainnya yang anti-Masonry beranggapan bahwa Freemasonry memiliki misi untuk mempromosikan Yahudi di seluruh negara di dunia, dan misi terbesar mereka adalah mendirikan Kuil Sulaiman di Jerusalem setelah menghancurkan Masjid Al-Aqsa[2]. Pada artikel 28 dari konvensen Hamas, dinyatakan bahwa Freemasonry, Rotary, dan kumpulan yang serupa lainnya "bekerja dalam kerangka dan berdasarkan arahan Zionisme ..."[3] Namun, beberapa negara seperti Turki dan Malaysia membolehkan Grand Lodge[4]. Lodge sering di ertikan sebagai 'Rumah Syaitan'.

Dalam sejarah negara Iraq pula, sebaik saja selesai perang dunia pertama, British diberi mandat sebagai pentadbir. Antara langkah pertama British di Iraq ialah menyebarkan Freemason yang sejak 1906 telahpun bergerak secara rahsia di negara itu. Sejurus selepas British keluar dari Iraq, pada tahun 1958 berlaku revolusi pimpinan Jeneral Qassim yang meruntuhkan sistem beraja, Iraq pun menjadi sebuah republik. Jeneral Qassim mengeluarkan dikri melarang perhimpunan ahli-ahli Freemason. Malah apabila Jeneral Saddam Hussain mengambilalih kuasa, beliau menguatkuasakan pengharaman kegiatan Freemason di Iraq. dan menetapkan hukuman mati kepada sesiapa saja yang mempromosi dan menjalankan aktiviti Freemason. Sejahat-jahat Saddam, beliau tidak menjadi ejen Yahudi.

Iraq kemudian diserang Amerika Syarikat dan pakatan kuffar menguasai bumi Iraq. Pada tahun 2007 pengharaman ke atas Freemason itu dibatalkan dan Land Air and Sea Lodge, Nombor Satu telah diluluskan oleh Lodge Agung New York.

Di kalangan penganut Kristian sendiri sebagaimana peristiharan oleh Cardinal Joseph Ratzinger (kemudian menjadi Pope Benedict XVI) menyatakan, "...the Church’s negative judgment in regard to Masonic association remains unchanged since their principles have always been considered irreconcilable with the doctrine of the Church and therefore membership in them remains forbidden.

Gerakan Yahudi Malaysia
Najib adalah ahli kehormat Freemason di Malaysia sejak 1980 hingga kini. Dan sejak bila pula Najib menjadi ahli Freemason sebelum dilantik menjadi ahli kehormat? Apakah antara peranan dan tugasan yang telah berjaya dilaksanakan oleh Najib sebagai ejen sulit Dajjal di Malaysia? Apakah kita akan membiarkan Najib berjaya sampai ke mercu kuasa? Siapakah presiden Grand Lodge Freemason Malaysia sekarang dan selepas ini?

Walau siapapun dia, rakyat Malaysia mesti menyekat Najib dari duduk di kerusi Perdana Menteri.

0 Comments: